Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 5......

Λοιπόν,όπως είπε ένας σοφός μου φίλος μου,ο αριθμός 5 κυνηγάει και εμένα ειδικά τη φετινή χρονιά. Εχουμε λοιπόν και λέμε:
  1. Φέτος πρέπει να περάσω 5 μαθήματα.
  2. Η βάση είναι το 5.
  3. Και γω κόβομαι πάντα με 5 παρα.
  4. Ξυπνάω κάθε μέρα στο παρα 5.
  5. Πινω 5 καφεδες(κατα μέσο όρο).
  6. Καθομαι στη σχολη καθε μέρα τουλάχιστον 5 ώρες.
  7. Εχω εργαστήριο την 5η(Πεμπτη) στις 5.
  8. Ειμαι παντα με 5ε στην τσέπη.
  9. Εχω βάλει 5 κιλά.
  10. Και αν δε κάνω κάτι όλα αυτά θα συνεχιστούν για αλλα 5 χρόνια.(τουλάχιστον)
Τέλος κοντευω να κλείσω 5 μήνες χωρις.... κοκο* (πλην μιας εξαίρεσης που δε θυμαμαι αν κουκου)και είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρισης.

Όλα αυτα που λέω ειναι αλήθεια(τα περισσότερα) είτε το πιστεύεται είτε οχι, και δε τα γραψα για να γελάσετε αλλα για να πω καπου τον καημό μου.

ΤΕΛΟΣ
Ευχαριστωώ αμήν κι η παναγιά μαζί σας...

2 σχόλια:

  1. ΕΤΣΙΙΙΙ!! ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ DUDE!!! ΤΟ 5 ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΑΑΑΣ!!

    Τι λεει αγορι? Ολα καλα? Ποτε ανεβαινεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ δεν τα λεγα γω??? Φάτε τα τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή